پايانه هاي فروش بانک صادرات کارمزد نمي گيرند
بانک صادرات ايران به مناسبت سي امين سالگرد پيروزي انقلاب شکوهمند اسلامي و ترويج فرهنگ بانکداري الکترونيک از دارندگان دستگاههاي posاين بانک کارمزد نمي گيرند .
به گزارش روابط عمومي بانک صادرات ايران ، اين بانک از ابتداي دهه فجر امسال تا پايان اسفند ماه 1387 به مناسبت فرارسيدن سي امين سالگرد پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي و در راستاي ترويج فرهنگ بانکداري الکترونيک از پذيرندگان دستگاههاي posبانک صادرات کارمزدي را اخذ نخواهد کرد .
گفتني است استفاده از دستگاههاي posباعث سرعت دهي و اطمينان بخشي در انجام معاملات ،صرفه جويي در هزينه هاي ملي بابت امحاء اسکناسهاي فرسوده ، رونق تجارت الکترونيک ، کمک به سلامت و بهداشت افراد جامعه ،افزايش ضريب امنيت و ايمني مردم بخاطر بي نيازي از حمل پول نقد و کاهش چشمگير مراجعات مردم به شعب و دستگاههاي خودپرداز مي شود. منبع : www.bsi.ir